McDonald’s betrekt klant bij narrowcasting

Bij een filiaal in Chicago test McDonald’s momenteel een interactieve vorm van narrowcasting. Vandaag in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTech.nl. Ander blikvangers hierin:

- Vacatures via narrowcasting
- Fujitsu ontwikkelt onzichtbare barcode
- Dirk en Bas krijgen nieuwe koelingen
- Ticket betalen met mobieltje
- Wal-Mart: vaker ‘nee’ tegen RFID

Wilt u wekelijks gratis op de hoogte gehouden worden via RetailTech.nl? Klik dan hier. Aanmelden kan ook door op de link “Klik hier om uw profiel te wijzigen” te klikken, onderaan iedere nieuwsbrief van RetailNews.nl en RetailTrends Media.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!