11% meer winst voor H&M Gepubliceerd op 28 september 2006 om 00:00 De Zweedse moderetailer Hennes & Mauritz heeft meer winst geboekt dan analisten hadden verwacht. Het concern boekte in het derde kwartaal een winst voor belastingen van 410 miljoen euro. Ook de winstmarge is gestegen, met elf procent.
Premium 'Diverse kandidaten voor overname Bristol' De kandidaten zullen in de komende weken geëvalueerd worden. 1 minuut
Premium The Avocado Show: het marketingsprookje dat barstte Een mediacircus waar menig marketeer zijn trukendoos voor ondersteboven keert: The Avocado Show was jarenlang een enorme hit, tot het deze week zelf zijn faillissement aanvroeg. Dit is de opkomst (en ondergang) van een Amsterdamse droom. 6 minuten
Premium Video: Waarom outletcentra het toch moeilijk hebben Ondanks de populariteit hebben verschillende outletcentra het moeilijk. Hoe komt dat? 1 minuut
Premium RetailTech: Rondrijdende retailmedia en online nieuwe schoenen passen RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie opvallende innovaties uit binnen- en buitenland. Deze week: Albert Heijn, Etsy en Vans. 2 minuten
Oprichter Mister Spex stopt na 16 jaar als ceo Dirk Graber zegt dat het tijd is om het stokje over te dragen. 2 minuten
Luxemerken Armani en Dior verdacht van uitbuiting Medewerkers van toeleveranciers zouden te weinig betaald krijgen en de werkomstandigheden zouden niet in orde zijn. 1 minuut
Reacties 0