Private label-snacks zijn hot

Cafetariahouders schakelen massaal over op private label-snacks van groothandels. Ruim de helft van de frikandellen en de kroketten is van een huismerk. Dta blijkt uit een onderzoek van de Snackkoerier. Mora, Beckers en andere grote namen moeten de duimen leggen voor de huismerken van de groothandels. Goed 58 procent van de frikandellen is een huismerk, bij de kroketten lift dat percentage op 46 procent.

“De opkomst van de huismerken staat innovatie zeker niet in de weg”, meent Martin de Vries van De Vries Snacks. “Met een nieuwe snack scoren, is nog steeds mogelijk.” 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!