Prijzenoorlog tussen Albert Heijn en Kruidvat barst los

Albert Heijn heeft na de supermarktoorlog nog munitie voor nog een prijzenoorlog. Albert Heijn is vorige week begonnen met acties op het gebied van drogmetica artikelen, met als gevolg dat het Kruidvat de prijzen ook drastisch verlaagd.

De oorzaak van dit alles is dat Albert Heijn het Kruidvat ‘uitdaagt’ in hun nieuwe commercials. In deze commercial laten de inmiddels beroemde filiaalchef en zijn hulpje Rachid weten dat ‘een drogisterij’ niet zo moet schreeuwen. Ze moeten hun woorden omzetten in daden, iets wat de Albert Heijn volgens de filiaalchef natuurlijk wél doet.

Kruidvat heeft hierop weer gereageerd met een gigantische advertentie in ochtendbladen met daarop look-a-likes van de filiaalchef en zijn hulpje, met in chocoladeletters de slogan: ‘Wij lijken niet alleen goedkoper, dat zijn we ook!’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!