Groei Non-spot tv-reclame

Reclamebestedingen op televisie groeien van 850 miljoen euro in 2005 naar 1,2 miljard in 2012. Daarvan zal de helft uit non-spot reclame bestaan. Dat schrijft TNO in het rapport ‘De toekomst van reclame in een digitaal tv-landschap’. Sponsoring zal daarbij eerst het belangrijkst zijn. Zodra de meeste huishoudens over digitale televisie beschikken, komen daar vormen van interactieve reclame bij. Volgens het rapport groeien die bestedingen van 8 miljoen naar 220 miljoen euro. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!