Talpa brengt doorlopend ‘retailtainment’

Kijkers zijn kopers, redeneren ze bij Talpa. Die theorie brengt de commerciële zender pas echt in de praktijk op 16december, wanneer het station de kijker dag en nacht bedient. John de Mol zet alles wat op zijn zender verschijnt in de etalage: van kleding, over meubels, tot ovens en plasmaschermen. Concurrerende zenders produceren een programma niet in functie van de verkoop van producten achteraf. Op dat punt heeft Talpa grote voorsprong op de concurrentie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!