Otto blundert bij aanbieding tv

Postorderbedrijf Otto heeft per ongeluk breedbeeldtelevisies van Philips voor 99 euro aangeboden op zijn website. Ongeveer 1100 Nederlanders toonden interesse in deze opmerkelijke “aanbieding”. Maar een woordvoerster van Otto stelt de geïnteresseerden teleur. “Die mensen gaan de tv niet ontvangen. Het gaat om een technische fout op de website en het is duidelijk dat we voor die prijs geen tv’s leveren”, aldus de zegsvrouwe. Otto deelt wel mee nog een “goedmakertje” voor de teleurgestelde klanten te overwegen. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!