C1000 rekent af met goede doelen

Supermarktketen C1000 voert goede doelen als service in bij minimaal zeven vestigingen. Enkele zelfstandige ondernemers van de formule geven klanten de kans een donatie te doen voor diverse goede doelen. De Stichting Het Nieuwe Doneren installeert hiertoe een rek met doneerkaartjes, donny's genaamd, bij de kassa’s. Als de caissière een donny scant, verschijnt twee euro op de kassabon. C1000 verzekert daarna dat het geld bij charitatieve instellingen terechtkomt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!