Mysteryshopper meerwaarde voor onderneming

Steeds meer ondernemingen maken gebruik van een mysteryshopper om de kwaliteit van de eigen dienstverlening te beoordelen. Uit onderzoek van de Universiteit Twente is gebleken dat deze mysteryshoppers goed in staat zijn een gedifferentieerd oordeel uit te spreken over diverse aspecten van de winkel.

Het onderzoek bevestigt het belang van behulpzaam en klantvriendelijk personeel. Voor de waarde van mysteryshopping als methode is het vooral belangrijk te constateren dat de gedetailleerde oordelen meer zijn dan alleen maar deelaspecten: de mysteryshoppers integreren hun oordelen over deelaspecten zoals klanten dat waarschijnlijk ook zouden doen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!