Zo ziet de nieuwste formule van The Sting eruit

The Sting heeft er een nieuwe formule bij. Na Costes en Cotton Club is het deze week de beurt aan Distrikt Nørrebro om zijn debuut te maken als winkelconcept.

De eerste zelfstandige winkel van het label is te vinden in de Venestraat in Den Haag. Klanten kunnen er zowel voor een dames- als herencollectie terecht. De collectie is volgens de retailer ‘on-trend’ en wordt geïnspireerd door Scandinavische invloeden. De kleding wordt al langer in de winkels van The Sting verkocht.

In de loop van 2018 moeten er verspreid door Nederland meerdere winkels van Distrikt Nørrebro volgen. Oprichter Herman Franzen kondigde de lancering van de nieuwe winkelformule begin dit jaar al aan. “Een enthousiast team bij onze inkoop wil graag, net als Costes, winkels openen van dit merk”, stelde hij destijds.

The Sting House of Brands introduceerde onlangs ook Cotton Club als nieuwe winkelformule. Dat label heeft inmiddels vestigingen in Amsterdam en Nijmegen en heeft eveneens de ambitie om het komende jaar meer winkels te openen in Nederland. Costes is de afgelopen jaren al uitgegroeid tot een keten met dertig vestigingen.