Under Armour wil de opening van zijn Europese flagshipstore in Amsterdam niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom heeft het sportmerk donderdag bokser Anthony Joshua opgetrommeld om het Brand House in de Kalverstraat officieel open te slaan.
De winkel verkoopt op duizend vierkante meter kleding, schoenen en accessoires voor heren, dames en kinderen. Die zijn verdeeld over verschillende categorieën, waaronder training, hardlopen, golf en voetbal, die allemaal een eigen ruimte toegewezen hebben gekregen. Gespecialiseerde productexperts kunnen klanten voorzien van individueel advies, afgestemd op hun trainingsprogramma.
De Amsterdamse winkel fungeert naar eigen zeggen als de meest prominente Under Armour-vestiging in Europa. Exclusief voor de Nederlandse hoofdstad is een samenwerking aangegaan met Team Blazin's Daan Wille, een Amsterdamse street artist en snowboardkampioen. Zijn kunst is door de hele winkel te zien.
Nadat Joshua de ruiten van de winkel aan diggelen had geslagen, prees hij de 'iconische winkel' van het merk waarvoor hij al enige tijd een van de boegbeelden is. Ook senior vice president global retail Susie McCabe toont zich in haar nopjes met het nieuwe Brand House. "Vandaag is een enorme mijlpaal voor Under Armour in Europa, waar onze groei in de regio continu blijft stijgen"
Reacties 0