Artikelen geschreven door Anic van Damme






Deze pioniers zoeken next-gen modemateriaal

De vervuilende mode-industrie weet het en wil het: het moet groener. Nederlandse pioniers zijn op ontdekkingstocht naar innovatieve materialen. Maar schoenen van schimmel, willen we die dragen?


De kracht van bingemarketing

Na de cliffhanger begint de aftiteling. Zodra vrijwel direct alweer de nieuwe aflevering verschijnt denk je: ‘ah nog eentje dan.’ Merkenstrateeg Carlijn Postma is bedenker van het concept bingemarketing en legt uit hoe retailmerken de trucs uit hitseries kunnen toepassen.


De kracht van bingemarketing

Stel, je zit een serie te kijken. Nadat de cliffhanger geweest is begint de aftiteling. Zodra vrijwel direct alweer de nieuwe aflevering verschijnt denk je: ‘ah nog eentje dan.’ Merkenstrateeg Carlijn Postma is bedenker van het concept bingemarketing en legt uit hoe retailmerken de trucs uit hitseries kunnen toepassen.