Thera Strietman werkt als ceo van Pink Gellac graag datagedreven, krijgt liever 2 keer negatieve media-aandacht dan geen en is altijd bereikbaar voor haar personeel. Zo nailt de ceo haar leiderschap.
Een toiletpapiermerk dat toiletten bouwt is misschien wel de duidelijkste omschrijving van The Good Roll. Dat gaat zo ver dat medeoprichter Melle Schellekens (38) zich weleens geen salaris uitkeerde om die missie waar te maken. “Als je ergens volledig achter staat, mag alles om dat doel te bereiken.”
Philip Mountford vertrok na 15 jaar als ceo van lingerieketen Hunkemöller. RetailTrends zocht hem op om terug te blikken op de successen, mislukkingen en geleerde lessen.
Philip Mountford vertrekt deze week na bijna 15 jaar als ceo van lingerieketen Hunkemöller. RetailTrends zocht hem op om terug te blikken op de successen, mislukkingen en geleerde lessen.
De vervuilende mode-industrie weet het en wil het: het moet groener. Nederlandse pioniers zijn op ontdekkingstocht naar innovatieve materialen. Maar schoenen van schimmel, willen we die dragen?
De vervuilende mode-industrie weet het en wil het: het moet groener. Nederlandse pioniers zijn op ontdekkingstocht naar innovatieve materialen. Maar schoenen van schimmel, willen we die dragen?
Na de cliffhanger begint de aftiteling. Zodra vrijwel direct alweer de nieuwe aflevering verschijnt denk je: ‘ah nog eentje dan.’ Merkenstrateeg Carlijn Postma is bedenker van het concept bingemarketing en legt uit hoe retailmerken de trucs uit hitseries kunnen toepassen.
Stel, je zit een serie te kijken. Nadat de cliffhanger geweest is begint de aftiteling. Zodra vrijwel direct alweer de nieuwe aflevering verschijnt denk je: ‘ah nog eentje dan.’ Merkenstrateeg Carlijn Postma is bedenker van het concept bingemarketing en legt uit hoe retailmerken de trucs uit hitseries kunnen toepassen.