Nespresso, nog altijd de nummer één van de premium portioned coffee. Sinds 1 april is Kika Buhrmann, toevallig opgegroeid in koffieland Brazilië, de nieuwe ceo van Nederland. Haar plan? Onder andere de merkwereld meer laden in de boutiques en online. “Het gemak behouden, maar extra beleving toevoegen, dat is mijn doel.”
Nespresso, nog altijd de nummer één van de premium portioned coffee. Sinds 1 april is Kika Buhrmann, de nieuwe ceo van Nederland. Haar plan? "Het gemak behouden, maar extra beleving toevoegen, dat is mijn doel.”
In 2011 nog een 'modemeisje met een missie' op RTL, inmiddels succesvol fashionondernemer, moeder en vlogster. Josh Veldhuizen, ceo van Josh V, blikt terug en vooruit. "Ik riep altijd dat ik het nooit zou doen, maar inmiddels kijken we naar de mogelijkheden voor brandstores."
In 2011 nog een ‘modemeisje met een missie’ op RTL, inmiddels succesvol fashionondernemer, moeder en vlogster. Josh Veldhuizen, ceo van Josh V, blikt terug en vooruit. ‘Ik riep altijd dat ik het nooit zou doen, maar inmiddels kijken we naar de mogelijkheden voor brandstores.’
In 2011 nog een ‘Modemeisje met een missie’ op RTL, inmiddels succesvol fashionondernemer, moeder en vlogster. Josh Veldhuizen vertelt over de start en groei van Josh V. “Ik werd het gezicht van Josh V. Dat is krachtig maar ook gevaarlijk.”
Met een splinternieuw businessmodel wil Demian Beenakker, ceo en co-founder van Dwarfs, uitgroeien tot een reus. En dat in een onzekere tijd. “Het voelt alsof we in een trein rijden en tegelijk de bielzen van de rails voor ons neerleggen.”
Wat woonlabels als Snoozle, Nevali en Vita5 met elkaar delen? Ze zijn actief op een marktplaats, categorywinners én overgenomen door Dwarfs die met dit splinternieuwe businessmodel wil uitgroeien tot een reus. Ceo en co-founder Demian Beenakker: “Het voelt alsof we in een trein rijden en tegelijk de bielzen van de rails voor ons neerleggen.”
Hagelslag, wc-papier, een halfje volkoren en wacht, nog even een trosje tomaten plukken. Indoor stadslandbouw groeit als kool. Whole Foods Market beet al even geleden de spits af en inmiddels duiken de eerste moestuinen op bij Albert Heijn en Jumbo. Hoe gegrond zijn hun redenen?
Twee cyberbabes die elkaar op Instagram te lijf gaan. Virtuele supermodellen met tienduizenden followers op social media die de laatste haute couture tonen. Het is pas het topje van de ijsberg van een wereld van virtuele influencers, hologramgeliefden en motion capture. Wat als de nieuwe realiteit verzonnen is?
Ze zijn hooguit acht jaar oud, maar weten nu al meer van tech dan hun ouders. Ontmoet generatie Alpha: geboren na 2010 en opvolger van de millennials. Klein van lengte, steeds groter in invloed.
Hagelslag, wc-papier, een halfje volkoren en wacht, nog even een trosje tomaten plukken. Indoor stadslandbouw groeit als kool. Whole Foods Market beet al even geleden de spits af en inmiddels duiken de eerste moestuinen op bij Albert Heijn en Jumbo. Hoe gegrond zijn hun redenen?
Chef Spullen, dat was zijn bijnaam bij G-Star Raw. Pieter Kool, een van de sprekers tijdens Stores That Wow, ontwierp alles wat niets met kleding te maken had, van winkels tot meubels. Zeven vragen aan de voormalig creative director van het fashionlabel over zijn belangrijkste lessen en het geheim van toekomstbestendig storedesign.
Uit alle hoeken van de wereld komen mannen naar Schorem in Rotterdam voor een ‘signaturecoupe’ à la James Dean, met precisie in de pommade gebeiteld. Daar willen ze best vijf uur voor wachten. Medeoprichter Robert-Jan Rietveld, een van de sprekers tijdens Stores That Wow: “Iedereen voelt zich hier thuis, ook al maken wij elkaar de hele dag voor rotte vis uit.”