Artikelen geschreven door Wendy Noordzij



Castore: met technologie naar de sporttop

Het Britse sportmerk Castore zette dit jaar voet op Nederlandse bodem met een winkel in Enschede en Rotterdam. De missie van het bedrijf: kleding maken die topsporters helpt optimaal te presteren. Technische innovatie speelt daarbij een belangrijke rol.




Hoe Collect&Go inzet op de klantbeleving

In de toekomst worden de verschillende customer journeys samengebracht om het boodschappen doen nog makkelijker te maken. Dan kunnen klanten niet alleen de producten van Colruyt en Bio-Planet ophalen of laten bezorgen, maar ook van andere aanbieders. 






Vlotte softpos-betalingen binnen handbereik

Als grootste onafhankelijke aanbieder van telecomabonnementen van Nederland zet MediaMarkt in op klantvriendelijkheid en een hoge doorloopsnelheid. De keten wilde daarom de verplichte ID- en bankrekeningcheck versnellen. Met betaalpartner CCV vond men een oplossing: een contactloze betaalfunctie op een handheld device.



De digitale transformatie van Beter Bed

De digitale transformatie bij Beter Bed heeft een enorme impact, vertelt Jan Coremans, manager data & analytics. Hij benadrukt het belang om van een traditioneel retailbedrijf naar een datagedreven organisatie te gaan.


Kwantum 3.0: van product naar oplossingen

Kwantum heeft in Deventer zijn nieuwe 3.0-winkelformule gepresenteerd. Hiermee wil de woonwinkelketen meer inspiratie bieden, het shopproces vergemakkelijken voor de klant en intern de complexiteit verminderen.