Artikelen geschreven door Wendy Noordzij



Hoe Collect&Go inzet op de klantbeleving

In de toekomst worden de verschillende customer journeys samengebracht om het boodschappen doen nog makkelijker te maken. Dan kunnen klanten niet alleen de producten van Colruyt en Bio-Planet ophalen of laten bezorgen, maar ook van andere aanbieders. 






Vlotte softpos-betalingen binnen handbereik

Als grootste onafhankelijke aanbieder van telecomabonnementen van Nederland zet MediaMarkt in op klantvriendelijkheid en een hoge doorloopsnelheid. De keten wilde daarom de verplichte ID- en bankrekeningcheck versnellen. Met betaalpartner CCV vond men een oplossing: een contactloze betaalfunctie op een handheld device.



De digitale transformatie van Beter Bed

De digitale transformatie bij Beter Bed heeft een enorme impact, vertelt Jan Coremans, manager data & analytics. Hij benadrukt het belang om van een traditioneel retailbedrijf naar een datagedreven organisatie te gaan.


Kwantum 3.0: van product naar oplossingen

Kwantum heeft in Deventer zijn nieuwe 3.0-winkelformule gepresenteerd. Hiermee wil de woonwinkelketen meer inspiratie bieden, het shopproces vergemakkelijken voor de klant en intern de complexiteit verminderen.






FrieslandCampina: met data naar een sterk zuivelschap

Inflatie en de oorlog in Oekraïne maken het belang van werken met relevante informatie alleen maar groter, merkt FrieslandCampina. Arjen Brouwer, director digital & analytics, vertelt hoe de coöperatie data gebruikt om klanten wereldwijd zo efficiënt mogelijk te voorzien van de juiste zuivelproducten.