Waarom locatiekeuze essentieel is voor Kipperij
Kipperij, een winkelketen in kipproducten, heeft in 5 jaar tijd een flinke groei doorgemaakt. Groeien om het groeien doet de foodformule niet, want de juiste locatie is essentieel.
Kipperij, een winkelketen in kipproducten, heeft in 5 jaar tijd een flinke groei doorgemaakt. Groeien om het groeien doet de foodformule niet, want de juiste locatie is essentieel.
In de toekomst worden de verschillende customer journeys samengebracht om het boodschappen doen nog makkelijker te maken. Dan kunnen klanten niet alleen de producten van Colruyt en Bio-Planet ophalen of laten bezorgen, maar ook van andere aanbieders.
De winkelmedewerkers spelen bij Skins Cosmetics een sleutelrol. Dat maakt goede en efficiënte opleidingen essentieel.
Als grootste onafhankelijke aanbieder van telecomabonnementen wilde MediaMarkt de verplichte ID- en bankrekeningcheck versnellen. De oplossing: een contactloze betaalfunctie op een handheld device.
Met dezelfde hoeveelheid medewerkers grotere volumes verwerken om in de toekomst verder te kunnen groeien. Om deze doelstelling te realiseren, heeft Omoda begin november een compleet nieuw ERP-systeem van het Thinkwise Platform in gebruik genomen.
Maxeda DIY Group, waarvan Praxis een onderdeel is, is de grootste doe-het-zelfretailer in de Benelux. Om deze positie te versterken, is begin dit jaar de DIY-Marketplace gerealiseerd.
Als grootste onafhankelijke aanbieder van telecomabonnementen van Nederland zet MediaMarkt in op klantvriendelijkheid en een hoge doorloopsnelheid. De keten wilde daarom de verplichte ID- en bankrekeningcheck versnellen. Met betaalpartner CCV vond men een oplossing: een contactloze betaalfunctie op een handheld device.
Douglas Lamont is een jaar ceo van Tony's Chocolonely. Onder zijn leiding is een verdere groei ingezet. Zo werd afgelopen jaar onder meer een investering van 20 miljoen euro van Verlinvest binnengehaald. “Het gaat niet alleen om het juiste, maar ook om het slimste te doen.”
De digitale transformatie bij Beter Bed heeft een enorme impact, vertelt Jan Coremans, manager data & analytics. Hij benadrukt het belang om van een traditioneel retailbedrijf naar een datagedreven organisatie te gaan.
Kwantum heeft in Deventer zijn nieuwe 3.0-winkelformule gepresenteerd. Hiermee wil de woonwinkelketen meer inspiratie bieden, het shopproces vergemakkelijken voor de klant en intern de complexiteit verminderen.
De transitie van de Pets Place Boerenbond-winkels van IJsvogel Retail is in volle gang. Bestaande winkels zijn verbouwd en de komende drie jaar openen veertig tot vijftig nieuwe locaties hun deuren. Zo gaat de duurzame verandering in zijn werk.
De transitie van de Pets Place Boerenbond-winkels van IJsvogel Retail is in volle gang. Bestaande winkels zijn verbouwd en de komende drie jaar openen veertig tot vijftig nieuwe locaties hun deuren. Bij iedere verbouwing staat een verdere verduurzaming centraal.
Kamera Express is de afgelopen jaren flink gegroeid, ook over de grens. Daarnaast vinden in de bestaande winkels continu vernieuwingen plaats, vertelt retaildirecteur Marvin Kohen.
Gertjo Janssen, chief retail officer en boardmember van EK Retail group (voorheen Euretco), verwacht dat lokale winkels ook in de toekomst een cruciale rol spelen in de binnensteden. Goede data is daarbij onmisbaar.
Inflatie en de oorlog in Oekraïne maken het belang van werken met relevante informatie alleen maar groter, merkt FrieslandCampina. Arjen Brouwer, director digital & analytics, vertelt hoe de coöperatie data gebruikt om klanten wereldwijd zo efficiënt mogelijk te voorzien van de juiste zuivelproducten.
Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!