7
sep

Retail & Brands Festival

Locatie

De Fabrique, Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht

Programma

Doe je mee met het tweede Retail & Brands festival op 7 september a.s. in De Fabrique in Utrecht? Onder het genot van muziek, lekker eten en drinken is er volop ruimte om andere professionals uit de retail & merkenwereld te ontmoeten. Laat je inspireren door de sprekers en doe mee met de workshops. Laten we retail (nog meer) kleur geven!

De pijlers

1. Strategie & Concept
Succes in retail begint met een sterk concept en een heldere strategie. Leer van sterke merken met een eigen visie. Onderscheidend en authentiek.

2. Customer experience
Sterke klantrelaties zijn cruciaal om te groeien. Hoe zorg je dat de customer journey optimaal is en de relatie met je klant wordt verstevigd? Discussieer mee.

3. Innovations
Retail zal nooit meer zijn zoals het was. Nieuwe technologieën, zoals 3D printers, virtual reality en IoT bepalen de toekomst. Ben jij er klaar voor?

4. RetailRookies
Jonge, innovatieve ondernemers die inspelen op nieuwe consumenten behoeften. Ieder met een eigen ambitie en definitie van succes. Laat je inspireren.

Ticketprijs voor Early Birds: 295 euro (regulier: 395 euro)

Voor meer informatie en tickets: retailbrandsfestival.nl.

Sprekers

Laat je inspireren door onder anderen:

- Bart Aupers (krommunity builder Kromkommer)
- Bert van Son (ceo/eigenaar Mud Jeans)
- Damiën Poelhekke (countrymanager Made.com)
- Daniël Ropers (managing director bol.com)
- Frank Quix (managing director Q&A Research & Consultancy)
- Friederike Joppen (eigenaar De Balkonie)
- Hendrik Beerda (merkadviseur Hendrik Beerda Brandconsultancy)
- Henk Teunissen (ceo Rivièra Maison)
- Jempi Moens (eigenaar Fresh Forward)
- Joep Verbunt (oprichter Matt Sleeps)
- Mariah Mansvelt Beck (oprichter Yoni)
- Marit Huisman (countrymanager Benelux Rapha)
- Patrick Hurenkamp (eigenaar Bloomon)
- Ronald van Zetten (ceo V&D Concepthouse)
- Valerie Hirschhauser & David Pass (oprichters Frank About Tea)
- Vincent Hosman (countrymanager foodora)
- Wijnand Jongen (ceo Thuiswinkel.org en auteur 'Het einde van online winkelen'

RetailTrends

Het algoritme als smaakmaker

Exclusief voor members van RetailTrends: een artikel over hoe je algoritmes...