De retail branche is volop in beweging. De crisis laat zijn sporen na. Winkels moeten sluiten, winkelstraten lopen leeg en de consument houdt de hand op de knip. Aan de andere kant koopt de klant steeds meer online. Vandaag de dag is uw klant volledig tijd-, plaats- en mediumonafhankelijk en kiest zelf het kanaal en tijdstip om met u in contact te komen en uw product te kopen. Kortom, uw klant is multichannel. Deze veranderende wereld bezorgt retailers uitdagingen waar ze op in moeten spelen.
Multichannel 2013 presenteert u de pioniers, experts en cases die u verder helpen met het opzetten en uitbouwen van uw multichannel retail strategie. Met meer dan 120 praktijkcases en kennissessies in 10 theaters, 200 exposanten en vele toonaangevende innovaties biedt Multichannel 2013 u de gelegenheid om inspiratie op te doen, kennis te delen, te netwerken en u klaar te stomen om de klant weer naar uw (online) winkel te trekken.
Bezoek gratis Multichannel 2013, op 23 en 24 april, in de Jaarbeurs Utrecht en maak van uw multichannel retail strategie een succes.
Klik hier voor meer informatie.
Is uw retail strategie multichannel?
Gepubliceerd op 18 maart 2013 om 00:00
Reacties 0