Topshop tegen mode van dierenhuiden

De Britse moderetailer Topshop is samen met dierenorganistie Peta een campagne gestart tegen de verwerking van dierenhuiden en bont in modeartikelen. Zo richtte de formule zijn etalage in met knuffeldieren en plaatste het hier de slogan ‘Keep wildlife out of your wardrobe’.

De etalage bevindt zich in één van de drukste winkelstraten in Londen, waardoor beide partijen hopen zoveel mogelijk consumenten te bereiken. Via de winkel worden voorbijgangers aangespoord om online de petitie te tekenen tegen het gebruik van exotische huiden in de mode.

“De enige plek waar exotische huiden horen, is bij hun oorspronkelijke eigenaars, dat weet Topshop,” zegt Yvonne Taylor van Peta. De moderetailer en de dierenorganisatie proberen met de actie onder andere slangen en alligators te redden van een pijnlijke dood.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!