Vergelijk.nl wil trouwere bezoekers

Vergelijk.nl gaat zich meer richten op een specifiekere, loyalere doelgroep. Daarnaast wordt de website vernieuwd, waardoor de nieuwe strategie meer nadruk wordt gegeven. Dat laat bedrijfsleider Levi van Wijngaarden van Vergelijk.nl weten aan Emerce.

De vernieuwing van de website is bedoeld om een kleinere doelgroep beter te kunnen bedienen. “Niet alle drie miljoen bezoekers van de site zijn even trouw. Een deel komt enkel om specificaties van een product te bekijken, een andere groep zoekt louter de laagste prijs. De nieuwe site stemmen we af op de groep die niet per se voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, maar wel op zoek is naar het beste advies”, aldus Van Wijngaarden.

Op de vernieuwde website komen toplijstjes met de beste winkels en producten die samengesteld worden aan de hand van feedback van klanten en winkelinformatie uit de eigen database. Ook worden webwinkels beoordeeld door middel van een betrouwbaardheidsindex, die laat zien welke webshops hun beloftes het beste nakomen. De lancering van de nieuwe site wordt ondersteund door een reclamecampagne op tv.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!