KPN is tevreden over Hi Bling Bling-campagne


KPN is te spreken over het verloop van het online gedeelte van de `Hi Bling Bling-campagne`. In een tijdsbestek van vier maanden hebben 550.000 unieke bezoekers het campagnegedeelte van de site opgezocht en zijn er 30.000 skins om de mobiele telefoon te `blingen` besteld. Tijdens de grootschalige campagne konden GSM-bezitters hun telefoon een geheel eigen stijl geven, oftewel: blingen. Hi speelt daarmee in op de behoefte onder jongeren om zich te kunnen onderscheiden in de massa. Op de Hi Bling Bling-site konden bezoekers hun eigen telefoon samenstellen. Er kon gekozen worden uit een aantal stijlen die online te zien waren, en eigen beeldmateriaal uploaden was ook mogelijk.Elke ochtend vanaf 9 uur werden 400 skins gratis weggegeven door Hi. Naarmate de campagne vorderde daalde dat aantal tot 150 stuks. Er kon worden gekozen uit twaalf standaard skins en er was de mogelijkheid om je skin te personaliseren. Ongeveer eenvijfde heeft dat gedaan. 70% van de deelnemers aan de actie was vrouw, 30% man. 90% viel binnen de doelgroep van Hi: mensen van 13 tot 30 jaar. Naast blingen aan de buitenkant van het toestel, kon ook geblingd worden met ringtones en wallpapers. De actie is op 1 augustus 2005 geeindigd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!