Hoogvliet opent aan het einde van dit kwartaal een pilotwinkel van zijn nieuwe versformule. Het nieuwe concept zal zich vestigen in een compleet nieuw filiaal en legt zijn focus op vers, aangevuld met ‘andere innovatieve elementen’, zo bevestigt commercieel directeur Jan Korevaar tegenover Distrifood. Meer details wil Hoogvliet nog niet geven.
In bestaande winkels van Hoogvliet krijgt vers een steeds belangrijkere plaats. Zo openen de nieuwe winkels een broodafdelingen met grootbrood dat in de winkel is afgebakken. Daarnaast lanceert de supermarktketen binnenkort het zuivelmerk Groene Hart, met een range van verse regionale zuivelproducten als (karne)melk en yoghurt.
Hoogvliet is na DekaMarkt het tweede lid van Superunie dat sterk inzet op vers. In oktober 2012 opende DekaMarkt in een van zijn vestigingen een pilot met marktgevoel, die inmiddels is uitgerold naar tien andere filialen.
Hoogvliet lanceert nieuwe versformule
Gepubliceerd op 21 januari 2014 om 00:00
Reacties 0