Retailers promoten elkaar via app

De nieuwe mobiele app Plux laat grote Nederlandse retailers elkaars producten en acties promoten. De app werkt momenteel via klantenkaarten en wordt op korte termijn voorzien van een shoppingcomponent.

Plux is vooralsnog een app waarin consumenten hun klantenkaarten bundelen. Wanneer de consument bij een aangesloten winkel shopt hoeft deze enkel het mobiele Pluxscherm langs de scanner te halen om zijn punten op zijn account te laten bijschrijven. Binnenkort wordt deze dienst dus uitgebreid met aanbiedingen van verschillende retailers. Meer details over de werking van deze aanbiedingen en de app wil ontwikkelaar Martijn van Peer nog niet kwijt.

Plux is sinds enkele weken te downloaden in de App Store van Apple. Volgens ontwikkelaar Van Peer is de app op korte termijn ook beschikbaar in Google’s Play Store. Onder meer ANWB, Airmiles, Albert Heijn, de Bijenkorf, Douglas, Paradigit, America Today en Bever maken gebruik van de dienst.

Bron: Emerce

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!