Twaalf brillenwinkels en een interactieve abri van Marks & Spencer in Den Haag kwamen afgelopen week langs op onze Facebookpagina.
In de wekelijkse rubriek 12x was afgelopen vrijdag plaats voor een dozijn opticiens die niet te missen zijn. Onder meer een Belgische vestiging van Eye Candy en de winkel van RetroSuperFuture in New York kwamen voorbij in het fotoalbum.
Na de interactieve etalage heeft Marks & Spencer nu een interactieve abri in Den Haag geïntroduceerd. Voorbijgangers kunnen door de lentecollectie swipen en modellen de dameskleding laten tonen op de virtuele catwalk.
Elke pakketvervoerder wil meeliften op het succes van online winkelen. DHL heeft een slinkse manier gevonden om de concurrenten als UPS en TNT een hak te zetten.
Verder op Facebook een mobiele wasstraat voor winkelwagens, de Volvo als afleveradres voor online bestellingen, uniek storedesign van Band of Outsiders in Tokio en de interactieve flagshipstore van Sport Chek in het Canadese Edmonton.
Reacties 0