De juryprijs Beste Retail Innovatie is een nieuwe vakprijs binnen het concept ABN AMRO Retailer of the Year. De prijs wordt 26 maart 2014, op de eerste beursdag van Retail Event Nederland, uitgereikt aan het meest innovatieve idee binnen de Nederlandse retailsector.
Retailers of bedrijven die actief zijn als toeleverancier of als dienstverlener voor retailers kunnen zichzelf inschrijven voor deze award. Aan de hand van verschillende criteria zullen de verschillende innovaties beoordeeld worden door een deskundige jury. Drie innovaties mogen tijdens Retail Event Nederland 2014 een pitch geven waarom zij de Beste Retail Innovatie van 2014 hebben, waar uiteindelijk een winnaar uit voortvloeit.
De winnaar van de verkiezing mag zichzelf een jaar lang Beste Retail Innovatie 2014 noemen en het logo als marketinginstrument inzetten om de waarde van de innovatie op de markt onder de aandacht te brengen.
De bijdrage voor deelname aan deze unieke Award bedraagt normaliter 495 euro of 275 euro voor exposanten van Retail Event Nederland. Abonnees van RetailTrends Media hebben de mogelijkheid om kosteloos deel te nemen. Klik hier voor meer informatie en aanmelding.
Reacties 0