Coop zet prijsoffensief door

Coop verlaagt de komende weken de prijzen van nog eens drieduizend producten. Dat meldt de supermarktketen in zijn reclamefolder voor deze week. De afgelopen maanden werden al vijfduizend prijzen blijvend verlaagd.

Na de prijzenslag van Albert Heijn in september vorig jaar haalde Coop geplande prijsverlagingen naar voren. Dat was volgens commercieel directeur Gerard Koning de vierde ronde van prijsverlagingen van Coop in 2013. Met de verlagingen wilde de supermarktketen de prijsperceptie bij klanten verbeteren.

Coop kampt echter nog altijd met een slecht prijsimago. Zo blijkt uit een panelonderzoek van TROS Radar dat Nederlandse consumenten de prijzen bij Coop het slechtst beoordelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!