Amerikaanse serie maakt uitzending shoppable

De Amerikaanse komedieserie Cougar Town heeft de primeur met een shoppable televisie-uitzending. De uitzending van de komedieserie komt voort uit een samenwerking tussen televisienetwerk TBS, retailreus Target en de Britse video-tag startup wireWAX. 

In de aflevering gaan de personages een appartement inrichten met artikelen die consumenten vervolgens direct kunnen kopen bij warenhuisketen Target. Dat doen zij door naar ShopCougarTown.com te gaan, waar de aflevering gelijktijdig wordt uitgezonden. Door op de tags bij de artikelen te klikken gaan kijkers naar een online omgeving waar zij meer informatie over het product krijgen en waar zij het product direct kunnen kopen. 

De startup heeft eerder al YouTube-video’s van onder meer Nike en L’Oréal voorzien van interactieve tags.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!