V&D introduceert achteraf betalen

Klanten van V&D kunnen er voortaan voor kiezen om hun online bestelling achteraf te betalen. De warenhuisketen werkt hiervoor samen met betaaldienst Klarna.

Consumenten ontvangen hun artikelen eerst thuis en betalen daarna. Daardoor hoeven ze minder handelingen te verrichten en kunnen ze bestellingen plaatsen zonder bankpas.

Om gebruik te maken van de betaalmethode vullen klanten hun contactgegevens in op de website. Daarna ontvangen ze de factuur per e-mail of bij het pakket. Betalen kan via een bankoverschrijving of via een button van iDEAL in de e-mail.

Zo’n dertig procent van de Nederlanders betaalt de rekening bij voorkeur na ontvangst van een product, zei country manager Henrik Nilsmo van Klarna eerder tegen RetailNews. "Als bij het online uitchecken blijkt dat dit niet mogelijk is, haken ze af en gaan naar een concurrent."

Eerder:
Klarna rekent op snellere groei

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!