Run2Day start crosschannel verkoop

Hardloopspecialist Run2Day heeft een crosschannelstrategie gelanceerd. Klanten van de winkelketen kunnen online terecht voor advies, voordat zij een keuze maken uit het assortiment van hardloopschoenen, -kleding en –accessoires. 

Online bestellingen kunnen worden afgehaald en geretourneerd in één van de 25 winkels. Ook kan online een afspraak worden gemaakt voor advies in de winkel. “Zo wordt de kracht van de fysieke winkels online benut, terwijl de fysieke winkels op hun beurt worden versterkt door de extra traffic richting de winkels”, aldus de keten. 

Daarnaast is de website uitgebreid met informatie voor hardlopers van alle niveaus. Naast een zogenoemde hardloopschoenenwijzer, die klanten in zes stappen helpt een juiste schoen te kiezen, kunnen sporters er terecht voor trainingstips, hardloopschema’s en advies om blessures te voorkomen. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!