Een fashiontruck van H&M in Parijs en de winkel van Dille & Kamille in Nijmegen kwamen afgelopen week voorbij op Facebook en Pinterest.
H&M doorkruist de straten van Parijs met een fashiontruck. Klanten vinden er de laatste collectie en krijgen advies van een personal shopper en twintig procent korting op een kledingstuk naar keuze.
In de wekelijkse Facebookrubriek 12x afgelopen vrijdag aandacht voor ’s werelds mooiste platenzaken. Onder meer Amoeba Records en Mount Analog in Los Angeles en Rough Trade in New York kwamen voorbij in het fotoalbum.
De allereerste Koningsdag werd zaterdag gevierd in Amstelveen. De lokale winkel van HEMA pakte uit met een originele begroeting van het koninklijk paar.
Verder op Facebook de pop-up winkel van Spar in Delft, een tweebaans winkelcentrum in Sheffield, inchecken in de winkel met PayPal en schoenveters aan het plafond in de winkel van Camper Together.
Op Pinterest is winkelbeeld te vinden van de nieuwe winkel van lifestyleformule Dille & Kamille in Nijmegen. De winkel van circa driehonderd vierkante meter is gevestigd in een Middeleeuws pand, waarvan elementen als een haardstede zijn opgenomen in het storedesign.
Betaaldienst PayPal rolt daarnaast zijn 'check-in'-functiebinnenkort uit in Nederland, vertelde global senior director John Lunn aan RetailNews. Met PayPal Check-In loggen shoppers in via de app en worden ze herkend op basis van hun profielfoto. Betalen gebeurt zonder portemonnee. Hoewel consumenten de eerste keer moeten wennen, accepteren ze de betaalmethode volgens Lunn snel. “Het maakt shoppen gemakkelijker. Betalen moet zo eenvoudig zijn dat het ongemerkt gaat.” Bekijk hier een video van hoe de betaalmethode werkt.
Verder op ons Pinterestkanaal winkelbeeld van de bakkerij van Shandaken Bake in New York, milieuvriendelijke productverpakking van Converse en een origineel storefront van kookwinkel Pot + Pantry.
Reacties 0