Primera verkoopt content via kassabon

Primera gaat op kassabonnen downloadable content van Sony Computer Entertainment aanbieden. Consumenten kunnen met een code op de kassabon onder meer spellen en abonnementen aanschaffen in de PlayStation Store.

Entertainment en gaming ontwikkelt zich snel binnen de winkelketen, aldus assortimentsmanager Mikel van Soest van Primera. “In de eerste vier maanden van 2014 is de omzet met ruim vijftig procent toegenomen.”

Met het assortiment van onder meer games en abonnementen focust Primera zich volgens hem op een brede doelgroep. “Al constateren we wel dat de verkoop van fysieke vouchers vooral interessant is voor mensen die liever niet online betalen.”

De stap past bij Primera's doel om een grotere rol te spelen in de markt van entertainment, zegt hoofd assortiment Joost Bakker. "We zijn nog lang niet klaar met deze categorie. Er staat een aantal nieuwe toevoegingen op de agenda die we hopelijk snel kunnen onthullen."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!