App koppelt shopper aan assistent

De mobiele applicatie Fetch brengt gebruikers in contact met een persoonlijke shoppingassistent. Gebruikers laten middels een tekstbericht, foto of gesproken boodschap weten wat zij zoeken en sturen dit vervolgens naar shoppingassistenten. Zij zoeken uit waar het artikel het voordeligst te koop is en plaatsen desgewenst een bestelling. 

 Fetch bewaart data van de gebruikers zodat zij niet elke keer hun gegevens hoeven in te voeren en bestellingen geplaatst kunnen worden door de app. “Webwinkelen moet zo makkelijk zijn dat je alleen maar aangeeft wat je zoekt, en het vervolgens een dag later op de deurmat ligt”, aldus oprichter Tom Hadfield. 

Momenteel maken duizend consumenten gebruik van de applicatie. Gebruikers betalen vijf dollar per maand voor de dienst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!