Een Amsterdamse pop-up store en winkelen op Twitter


Aankopen doen op Twitter en een pop-up store in onze hoofdstad kwamen afgelopen week voorbij op social media.

Amazon maakt het mogelijk om te winkelen op Twitter. Het enige wat de klant moet doen is een tweet over het gewenste product te beantwoorden met #AmazonCart. Deze video laat zien hoe dat werkt. 

Het dak van de supermarkt Whole Food Market in Brooklyn dient als broeikas. Daar worden onder meer tomaten, bladgroenten en kruiden geteeld, die een verdieping lager worden verkocht. 

In de wekelijkse rubriek 12x op Facebook een dozijn voorbeelden van waarom tijdelijke winkels soms best permanent mogen zijn. 

Verder op Facebook interactieve touchscreens van Marks & Spencer in Londen en een tijdelijk café van IKEA in Tokio.

Op Pinterest is een pop-up store van fashion en designconcept Felix&Frame in Amsterdam te vinden.  De tijdelijke winkel bevindt zich tot 30 september in een pand aan de Keizersgracht.

Popular Demand opende zijn eerste flagshipstore in Los Angeles.  De winkel van de fashionretailer heeft futuristisch design, dat ook in de productdisplay terugkeert. 

Verder op Pinterest onder meer smaakvol storedesign van Scout House in Melbourne en O2 in München, kleurrijk productdisplay van Chanel en opvallende visual merchandising van Nike in Londen.

Volg RetailTrends Media op Facebook en Pinterest




Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!