Rozenkelim.nl volgt voorbeeld Coolblue

Rozenkelim.nl lanceert zustersites voor productcategorieën die nu nog via de huidige webshop worden verkocht. Dat laat oprichter Jeroen Slokker weten in EtailTrends 3. Hij heeft inmiddels meerdere domeinnamen vastgelegd, zodat elke productcategorie net als bij Coolblue over een eigen webwinkel zal beschikken.

Behalve de Moldavische vloerkleden verkoopt Rozenkelim.nl bijvoorbeeld hamamdoeken en vintage tapijten uit Turkije en Iran. Door deze uitbreiding dekt Rozenkelim.nl niet langer de lading, stelt Slokker.

Verder is hij bezig zijn huidige webwinkel naar het Engels en Duits te vertalen. “De markt is er, want ik krijg nu al regelmatig orders binnen vanuit de Verenigde Staten”, aldus de oprichter. Tien tot twintig procent van de bestellingen komt volgens hem momenteel uit het buitenland.

Rozenkelim verkoopt jaarlijks circa zevenhonderd vloerkleden en groeit zo’n twintig procent. De webwinkel werd vorige maand onderscheiden met de Gouden Admarkt Topaward van Marktplaats Zakelijk. Slokker gaat in EtailTrends in op reden van de groei en bespreekt de toekomstplannen van Rozenkelim. Klik hier voor meer informatie over een abonnement op RetailTrends en EtailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!