Een nieuw IT-systeem stelt retailers in staat om last-minute aanbiedingen direct naar beeldschermen in de winkel en tegelijk naar een app te versturen. De toepassing is ontstaan uit een samenwerking tussen MMD, QYN, AppVantages en BlackBerry en is vorige week gestart bij het Délifrance Brugrestaurant aan de A4 bij Hoofddorp.
Het systeem stuurt aanbiedingen en andere content van Délifrance real-time naar schermen boven de bestelcounter, naar de schermen in de etalage en naar de Délifrance Brugrestaurant A4-app. Hiermee wordt de gebruiker gewezen op last-minute aanbiedingen en kunnen deze direct worden verzilverd.
De app is zodanig ingericht dat restauranthouders en retailers bezoekers kunnen herkennen en belonen als terugkerende klant. Met het systeem zijn op ieder moment van de dag nieuwe aanbiedingen mogelijk en deze worden geheel geautomatiseerd via de verschillende kanalen uitgestuurd. Retailers kunnen bijvoorbeeld hun mobiele loyaltyprogramma vanuit hun eigen hoofdkantoor uitbreiden naar beeldschermen die op voor hen belangrijke locaties staan.
Aanbiedingen in winkel direct op smartphone
Gepubliceerd op 26 mei 2014 om 08:19
Reacties 0