Kruidvat lanceert vernieuwde webwinkel

Kruidvat heeft nagenoeg het complete assortiment beschikbaar gemaakt in een vernieuwde webshop. “De online winkel is nu gelijk aan die in de winkelstraat”, aldus een woordvoerder tegen RetailNews.

In de nieuwe webwinkel van de drogisterijketen zijn meer dan tienduizend producten te bestellen. Voorheen waren volgens de woordvoerder veel producten exclusief in de winkel verkrijgbaar, of waren slechts enkele varianten online te bestellen. Alleen producten als sigaretten, krasloten en schepsnoep zijn niet online verkrijgbaar.

Daarnaast is de nieuwe website van Kruidvat voorzien van een toepassing die klanten erop wijst wanneer zij een aanbieding dreigen mis te lopen. “Wanneer ze bij een 3=2-actie bijvoorbeeld slechts twee producten in hun digitale winkelmandje hebben liggen, attenderen wij klanten erop dat ze kosteloos een derde kunnen toevoegen. Maar alleen als er daadwerkelijk sprake is van voordeel voor de klant”, stelt zij.

Bestellingen voor negen uur ’s avonds worden de volgende werkdag bezorgd. Boven de vijftig euro rekent Kruidvat geen verzendkosten, daaronder 3,99 euro.

Moederconcern A.S. Watson kondigde vorige maand al aan de komende drie jaar zo’n 44 miljoen euro in e-commerce te investeren. Behalve een nieuw e-commerce platform voor Kruidvat, worden ook de websites van zusterformules The Perfume Shop en Superdrug in het Verenigd Koninkrijk vernieuwd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!