Dierenwinkel zet in op crosschannelstrategie

Dierenspeciaalzaak Dier all-in heeft zijn crosschannelstrategie volledig uitgerold. Dier all-in had zijn winkels al volledig geïntegreerd met de webshop en nu is ook de kiosk operationeel. Daarmee is de winkelketen naar eigen zeggen de eerste in zijn branche. 

Met de integratie van de crosschannel oplossingen van Valk Software kan Dier all-in zijn klanten altijd het gezochte product leveren. De kiosk toont direct of het artikel nog in de winkel op voorraad is en geeft de klant de mogelijkheid om het product thuis te laten bezorgen wanneer dit niet het geval is. Winkels, webshop en kiosk werken online en realtime op één database in de cloud. Voorraden, prijzen en spaarpunten worden direct online en realtime bijgewerkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!