KFC traint medewerkers met Google Glass

KFC werkt aan een trainingsprogramma voor zijn medewerkers dat gebruikmaakt van Google Glass. De fastfoodketen heeft zijn tachtig pagina’s tellende instructieschrift verwerkt in een video die via de interactieve bril van Google getoond wordt aan personeel.

Voor de ontwikkeling van het Google Glass-programma werkt KFC samen met de Amerikaanse appontwikkelaar Interapt. Het zogenaamde Vision 2020 prototype is in de afgelopen maanden uitgebreid getest en wordt komende maand gereedgemaakt voor gebruik.

Het prototype van het programma toont gebruikers onder meer verschillende video’s met informatie over de verschillende producten en het bereidingsproces. Dit gebeurt aan de hand van verschillende stappen. Zodra een personeelslid een stap heeft afgerond, zegt hij ‘next’, waarna een volgende module van start gaat. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!