Lidl breidt assortiment uit met designmode

Klanten van Lidl kunnen vanaf deze week bij de discounter terecht voor designkleding. Fashiondesigner Custa Dalmau heeft een speciale damescollectie ontworpen die verkocht wordt in de Spaanse winkels van de supermarktketen.

De collectie, die onder meer uit spijkerbroeken en jurken bestaat, wordt voor prijzen tussen de 12,99 euro en 17,99 euro aangeboden. De partijen verwachten dat de driehonderdduizend kledingstukken na vier dagen uitverkocht zijn.

Supermarkten kunnen een nieuw kanaal vormen voor de verkoop van mode, zegt Dalmau. Eerder wilde Target al een dergelijke samenwerking aan gaan. “Daar zijn we toen niet op ingegaan. Deze tweede kans die Lidl ons geeft, willen we niet laten ontsnappen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!