Starbucks bouwt zijn Corner Café-concept uit naar honderd extra werklocaties in ons land. Dat heeft de koffieketen bekendgemaakt.
Met de koffiepauze als belangrijk onderdeel van de werkdag wordt de vraag naar een premium koffievoorziening steeds groter, stelt de koffieketen. “We zien volop kansen om de koffie-ervaring op Nederlandse kantoren te verbeteren en ervoor te zorgen dat bedrijven kwaliteitskoffie kunnen aanbieden aan hun werknemers”, aldus Matt Sikes, vice president business development Starbucks EMEA.
Sinds de lancering in november vorig jaar kunnen inmiddels werknemers van onder meer Crocs en Footlocker bij een Starbucks Corner Café terecht voor een warme drank. Klanten bereiden zelf hun espresso, chai tea latte, warme chocolademelk of thee. Hierbij wordt gebruik gemaakt van dezelfde espressobonen als in Starbucks-vestigingen. Daarnaast worden alle melkconsumpties uitsluitend met verse melk bereid.
Starbucks rolt Corner Café’s verder uit
Gepubliceerd op 8 juli 2014 om 00:00
Reacties 0