AH en Etos beperken verkoop babymelkpoeder

Vanwege schaarste hebben Albert Heijn en Etos een maximum ingesteld van twee pakken babymelkpoeder per klant. Dat meldt de NOS.

Net als in mei vorig jaar is de vraag naar babyvoeding flink gestegen. Toen kochten veel Chinezen de producten in Nederlandse winkels om naar China te sturen. Daar heerste wantrouwen in lokale producten vanwege voedselschandalen.

De situatie lijkt minder ernstig te zijn dan een jaar terug, maar er wordt wel duidelijk meer verkocht dan normaal, zo laat een woordvoerder van fabrikant Nutrilon weten.

Consumenten die lege schappen treffen wordt geadviseerd om het babymelkpoeder online te bestellen. “Via alle grote webwinkels zijn onze producten nog goed verkrijgbaar”, zo laat de woordvoerder weten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!