Brillenwinkel installeert interactieve spiegel

De opticien Kite GB heeft zijn winkel voorzien van een interactieve passpiegel die aangesloten is op verschillende social mediakanalen. De spiegel meet 42 inch en is afkomstig van ontwikkelaar Zytronic.

De spiegel stelt klanten van de in Londen gevestigde opticien in staat om foto’s van hen met verschillende monturen te maken en deze te posten op Facebook, Twitter en Instagram. Zo kunnen vrienden en familie aangeven welke bril zij het beste bij de consument vinden passen.

Het gebruik van de spiegel moet de winkelervaring naar een hoger niveau brengen, aldus ceo Asad Hamir. “Daarnaast wilden we er een online en sociaal element aan toevoegen. Door deze aspecten kunnen klanten direct advies krijgen van hun familie en vrienden, niet alleen van de medewerkers in de winkel.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!