Online meubelwinkel Made.com digitaliseert showroom

Online meubelwinkel Made.com brengt digitale productinformatie naar zijn fysieke showroom. De Britse retailer geeft consumenten tijdens hun bezoek in Londen een tablet mee die hen informatie geeft over de getoonde producten.

De tablet maakt verbinding met de producten via de technologie CloudTags. Wanneer de tablet verbinding maakt met een product toont deze alle denkbare informatie, waaronder kleur, afmetingen en verdere productspecificaties. Aan het einde van het winkelbezoek kunnen bezoekers zichzelf een wensenlijst e-mailen, zodat zij de producten thuis nogmaals kunnen bekijken. Dit levert Made.com data op over hoe hun winkelbezoekers de producten bekijken en er vervolgens online naar kijken.

Made.com hoopt met deze technologie de brug tussen offline en online verkoop te verkleinen. Tot voor kort waren producten van de retailer alleen online te bezichtigen en te kopen. Made.com wil designmeubels bereikbaar maken voor zoveel mogelijk consumenten door deze zo direct mogelijk aan te bieden, zonder tussenkomst van tussenpersonen als importeurs en woonwinkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!