La Place heeft vorige week in De Efteling zijn eerste tijdelijke vestiging geopend. Bezoekers van het attractiepark kunnen tot en met eind augustus bij de pop-up store terecht.
La Place biedt in De Efteling vooral sappen, smoothies en fruit aan. De Efteling heeft bewust voor La Place gekozen om bezoekers meer dagverse en gezonde opties te bieden, stelt het zusterbedrijf van V&D.
De restaurantketen is bezig met een herpositionering, liet ceo Bart van den Nieuwenhof eind vorig jaar weten in FaceRetail. De ceo wil bijvoorbeeld meer uitdragen dat alle gerechten bij La Place honderd procent natuurlijk zijn. "We werken alleen met grondstoffen waar geen onnatuurlijke additieven aan zijn toegevoegd", zegt Van den Nieuwenhof. Ook de producten in De Efteling worden verkocht als ‘100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt’.
Met deze focus speelt La Place in op de trend van duurzaamheid. En die is niet alleen in Nederland zichtbaar, weet de ceo. Mede daarom ziet de formule daarom 'internationaal onvoorstelbaar veel mogelijkheden'. Zo opende de keten al twee vestigingen op Bali, terwijl komende maand het eerste filiaal in New York zijn deuren opent. Bekijk het volledige interview met Van den Nieuwenhof op ons YouTube-kanaal.
Reacties 0