IKEA koppelt app aan website en winkel

IKEA zet met een toevoeging aan zijn app in op omnichannel verkopen. Klanten die in de app op zoek gaan naar producten kunnen deze toevoegen aan een wensenlijst. Die kunnen zij openen op de website en wanneer zij in de winkel zijn.

De wensenlijst is gekoppeld aan het account van de gebruiker. Hierdoor zien gebruikers die op de traditionele website inloggen ook hun overzicht met favoriete producten, zodat zij de artikelen daar kunnen bestellen. Wanneer klanten de wensenlijst in de app openen als zij in een vestiging zijn, navigeert de app hen op effectieve wijze langs de producten.

De functie wordt tegelijk met de nieuwe catalogus uitgerold, die dit jaar in het teken staat van badkamer- en slaapkamerartikelen. Gebruikers van de app kunnen wensenlijsten ook delen via e-mail en social media.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!