Britse super zet winkelwagens in voor klantonderzoek

De Britse supermarktketen The Co-operative Food voorziet een aantal van zijn winkels van winkelwagens die zijn uitgerust met tablets. Op de tablet kunnen klanten terwijl zij hun boodschappen doen hun mening geven over het productassortiment en het serviceniveau van de winkel.

Klanten krijgen verder tijdens het winkelen vragen over maatschappelijk verantwoord ondernemen en biologisch voedsel. Hiermee hoopt Co-op zijn klanten bewust te maken van de belangen van gezonde, eerlijk geproduceerde producten.

“Wij willen de beste supermarktketen van het land worden, en dat lukt alleen wanneer wij zoveel mogelijk feedback van onze klanten krijgen”, aldus Andrew Mann, directeur van de keten. “De hightech winkelwagens maken het voor hen gemakkelijk om hun feedback te geven en zorgt ervoor dat wij er direct mee aan de slag kunnen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!