Groupon zet Snapchat in voor dagdeals

Groupon biedt gebruikers van Snapchat aanbiedingen waar ze zo snel mogelijk op moeten reageren. Consumenten die de aanbiedingensite volgen op Snapchat ontvangen in een bepaalde tijdsspanne een aanbieding op hun account.   

Deze deal wordt gelijktijdig naar alle gebruikers van het medium verzonden. Diegene die het eerst reageert krijg de kans om bijvoorbeeld voor vier dollar naar een concert te gaan.

Deze manier van aanbieden moet zorgen dat leden van het netwerk sneller toehappen. Wanneer zij interesse hebben in het aanbod dienen zij gelijk te reageren, omdat het sociale medium berichten direct verwijdert na het eerste kijkmoment. Wanneer het concerttraject succesvol verloopt zal Groupon de samenwerking met Snapchat uitbreiden. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!