IKEA bouwt digitale mogelijkheden catalogus uit

IKEA heeft zijn catalogus-app uitgebreid en richt zich hiermee op een zo volledig mogelijke interactieve ervaring.

De app voorziet de catalogus van ruim zestig extra pagina’s met foto's en video's. Het scannen van pagina’s brengt deze pagina’s en mogelijkheden naar voren. Klanten kunnen producten van kleur en vorm laten veranderen en video’s en 3D modellen bekijken. Daarnaast is de mogelijkheid om producten virtueel in je eigen huis te plaatsen via augmented reality uitgebreid van honderd naar driehonderd producten.

"Ieder jaar proberen we de app te verbeteren om de klantbeleving te verbeteren”, aldus Jeroen Hubert, marketingmanager bij IKEA Nederland. “De app is onderdeel van onze strategie om klanten op élk moment en via élk kanaal van dienst te kunnen zijn.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!