Pixbi laat consument shoppen via digitale advertentie

Ontwikkelaar Pixbi komt met een tool die advertenties in digitale bladen shoppable maakt. In tegenstelling tot vergelijkbare tools van andere ontwikkelaars blijven gebruikers van Pixbi in dezelfde omgeving, aldus de ontwikkelaar.

Pixbi is geïntegreerd in digitale publicaties en voorziet advertenties van het Pixbi-logo. Hiermee wordt de advertentie klikbaar. Door er op te klikken komen consumenten in een portaal waar zij meer informatie krijgen over het product uit de advertentie.

Vervolgens krijgen zij de mogelijkheid om het product te kopen, toe te voegen aan hun favorieten of om terug te keren naar het digitale tijdschrift. Wanneer de lezer het product wil kopen wordt hij naar de digitale kassa van de aanbieder gebracht, waar hij het artikel direct kan afrekenen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!