Online pakkenretailer biedt fysieke maatservice

Edit Suits laat mannen online een afspraak maken waarna de etailer langskomt om hun kledingmaat op te nemen. Dit moet zorgen dat klanten hun online bestellingen voortaan altijd in de juiste maat geleverd krijgen.

Edit Suits dienst neemt de maten op waar de klant zich op het moment van de afspraak ook bevindt. Daarna worden klanten geholpen met het aanmaken of invullen van hun persoonlijke shoppingaccount. Hier worden hun maten aan gekoppeld, zodat de webwinkel alleen producten in hun maten toont.

“Afspraken kunnen thuis, bij vrienden of zelfs op kantoor zijn”, aldus medeoprichter Reto Peter van Edit Suits. Mannen staan volgens hem bekend als een luie, maar loyale doelgroep. “Wanneer zij een goede service ervaren zullen zij niet snel geneigd zijn hun producten ergens anders te kopen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!