Instagram toont data aan adverteerders

Instagram gaat adverteerders via een analysetool inzicht geven in de data van hun posts en advertenties. De tool meet de betrokkenheid van fans en toont hoe advertenties worden ontvangen door gebruikers van het social media-kanaal.

Instagram heeft onder zijn leden betalende bedrijven die het platform inzetten voor advertenties. Met de tool hebben zij nu een platform waarmee zij de impact van hun berichten kunnen meten. “Merken vertelden ons dat zij graag inzicht wilden in hoe hun berichten ontvangen worden door de gebruikers van ons sociale netwerk”, aldus Instagram op hun weblog.

De Facebookdochter test de tool in eerste instantie met hun betalende adverteerders. Nog voor het einde van dit kalenderjaar stellen zij de tool beschikbaar voor andere, niet-betalende organisaties.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!