Verkiezing beste online reclamefolder 2014 van start

Consumenten kunnen vanaf 1 september aan de hand van stellingen aangeven wat hun favoriete online folder is. De stellingen gaan onder meer over de aanbiedingen en de leesbaarheid van de folder.

Van de Nederlandse bevolking leest 29 procent online folders, stelt initiatiefnemer Reclamefolder.nl op basis van het NOM Folder Monitor rapport. Bijna een kwart (24 procent) geeft aan dat de folder hen aanzet om meer informatie te gaan inwinnen. 31 procent zegt de website van de retailer te bezoeken. De online folder wordt volgens het rapport het meest gebruikt voor productvergelijkingen (39 procent) en 36 procent van de lezers koopt regelmatig producten die erin staan.

Consumenten kunnen de hele maand september stemmen. De online reclamefolder met het hoogste gemiddelde rapportcijfer wint. Een tweede winnaar wordt de folder die het meest gelezen wordt op het Reclamefolder.nl platform. De winnaars worden medio oktober bekendgemaakt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!